Achmea health Center Apeldoorn

Begin december 2010 hebben wij, Achmea Health Center Apeldoorn, met een ander ICT bedrijf geïnventariseerd wat ons bedrijf op het gebied van ICT nou echt nodig heeft. We hadden verschillende wensen waaraan de nieuwe netwerkomgeving moest voldoen. Zo moest ik vanaf twee verschillende locaties altijd bij al mijn bestanden kunnen komen. Ook vanuit huis moest ik snel en goed kunnen werken. En tenslotte was het gewenst dat verschillende afdelingen andere rechten kregen tot het verkrijgen van bepaalde bestanden.

Als snel werd ons duidelijk dat we daarvoor op beide locaties nieuwe computers nodig hadden en dat onze omgeving helemaal opnieuw moest worden ingericht. Eenmaal akkoord met de offerte werd alles snel en goed in gereedheid gebracht. Totdat ik ook ging werken met de computers. Het eerste jaar voldeed het systeem totaal niet aan de door mij aangegeven wensen. De synchronisatie verliep elke keer fout, waardoor ik niet bij mijn bestanden kon komen. Een jaar na dato werkte het nog niet.

Ik ben toen in contact gekomen met twee andere ondernemers in Apeldoorn, die eveneens slechte ervaringen hadden met het genoemde ICT bedrijf en nu zaken deden met Van Dam ICT. Zij adviseerden mij dan ook in zee te gaan met Van Dam ICT. Vanaf het eerste gesprek had ik er vertrouwen in dat Van Dam ICT mijn problemen zou oplossen. Dat die oplossing er al na twee dagen was, kwam echter als een positieve verrassing. Ook de nazorg is super. Na een half jaar heb ik honderd procent minder problemen dan daarvoor en ook veel minder kosten. Niet elk belletje wordt direct in rekening gebracht, wat mijn vorige ICT bedrijf wel deed.

Al met al ben ik de twee ondernemers dankbaar dat zij mij Van Dam ICT hebben geadviseerd. En natuurlijk ben ik van Dam ICT ook heel erg dankbaar. Zij weten wat samenwerken is en hebben daarin tevens een lange termijn visie. Precies datgene waar Achmea Health Center ook voor staat.